eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 666 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

branża: Inne / Pozostałe
miasto: Prudnik
gdzie: wola

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Audytor/Tajemniczy klient (praca zdalna)

    2025-02-26 Audytio sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Opole , Kędzierzyn-Koźle , Nysa , Brzeg , Kluczbork , Prudnik , Strzelce Opolskie , Namysłów , Krapkowice
    oferta w kategorii: Inne / Pozostałe

    Dołącz do naszej firmy i zostań profesjonalnym audytorem! Przed Tobą stoi okazja do zdobycia doświadczenia w elastycznym, zdalnym środowisku pracy. Co ważne, nie wymagamy doświadczenia w branży badawczej! Realizacja badania trwa dwie i pół godzi...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...

Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.

W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...