eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyPolkowicePraca fizycznakrośnica

Znajdź oferty pracy

9 614 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

branża: Praca fizyczna
miasto: Polkowice
gdzie: krośnica

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Pracownik Inwentaryzacji

    2024-11-02 Jobman Group Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Polkowice
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    Pomoc przy inwentaryzacji - oferta pracy tymczasowej Termin: 07.11.2024 OBOWIĄZKI: - liczenie towaru - dbanie o czystość stanowiska pracy - orientacyjne godziny pracy:22:00-03:00 (o rzeczywistym zakończeniu decyduje kierownik inwentaryzacji) ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Zbliża się koniec roku szkolnego i akademickiego. Wielu młodych ludzi już myśli o tym, żeby podjąć pracę, która pozwoli im wyjechać na wakacje czy dorobić z myślą o kolejnym roku na uczelni czy w szkole. Co wybrać - pracę dorywczą ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...