eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyPłocktajemniczy klient

Znajdź oferty pracy

10 742 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: tajemniczy klient
miasto: Płock

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca tajemniczy klient Płock

Dostępne oferty pracy:

  • Audytor/Tajemniczy klient (praca zdalna)

    2025-02-26 Audytio sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Warszawa , Radom , Płock , Pruszków , Siedlce , Legionowo , Ostrołęka , Piaseczno , Otwock , Ciechanów , Żyrardów
    oferta w kategorii: Inne / Pozostałe

    Dołącz do naszej firmy i zostań profesjonalnym audytorem! Przed Tobą stoi okazja do zdobycia doświadczenia w elastycznym, zdalnym środowisku pracy. Co ważne, nie wymagamy doświadczenia w branży badawczej! Realizacja badania trwa dwie i pół godzi...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,2% wyższe r/r i wyniosło 8316,57 zł brutto.

Firma Grafton Recruitment zaprezentowała kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem otrzymujemy dane dotyczące zapotrzebowania na pracowników oraz wynagrodzeń w działach logistyki. Informacja ...

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...