eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

11 006 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: pracownik inwentaryzacji
miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
gdzie: chełm śląski

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Pracownik inwentaryzacji

    2025-03-11 Jobman Group Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Ostrowiec Świętokrzyski
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    Pomoc przy inwentaryzacji - oferta pracy tymczasowej Termin: 04.03.2025 Praca odbędzie się w godzinach 22:15-04:00 (o rzeczywistym zakończeniu decyduje kierownik). Organizujemy bezpłatny transport z miejscowości Końskie na inwentaryzację w mie...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...

Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...