eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyLublinlogistykPraca fizycznagaz, spawacz gazowy

Znajdź oferty pracy

10 579 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: logistyk
słowa kluczowe: gaz spawacz gazowy
branża: Praca fizyczna
miasto: Lublin

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Pracownik logistyki magazynowej / magazynier

    2024-09-17 Externe Messeabtelung Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Lublin , (praca w Niemczech)
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    Jako agencja targowa i firma zajmująca się budową stoisk, Externe Messeabtelung od 20 lat łączy marketing, zarządzanie projektami i rzemiosło we wszystkich kwestiach związanych z targami, kongresami i wydarzeniami. Dzięki projektowaniu i budowie ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...