eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyLublininspektorAdministracja biurowainfopraca.pl

Znajdź oferty pracy

9 624 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: inspektor
branża: Administracja biurowa
miasto: Lublin
dostawca ofert: infopraca.pl

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • P.O. PROTOKOLANTA/P.O. INSPEKTORA

    2025-02-06 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Lublin
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    Numer oferty: StPr/25/0255 Obowiązki: I. Zakres zadań wykonywanych na tych stanowiskach pracy to między innymi: 1. Protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych. 2. Rozpisywanie sesji. 3. Wprowadzanie danych do systemu przypisanego do ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

Wrzesień jest pierwszym miesiącem obowiązywania zmian w Karcie Nauczyciela i co za tym idzie, nowych przepisów dotyczących emerytury nauczycielskiej - przypomina ZUS.

W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...