eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyLublindyrektor handlowynowy staw

Znajdź oferty pracy

10 822 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: dyrektor handlowy
miasto: Lublin
gdzie: nowy staw

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Dyrektor Handlowy

    2025-03-22 Smart-HR Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Lublin
    oferta w kategorii: Sprzedaż

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie kluczowym członkiem zespołu zarządzającego, odpowiedzialnym za wzrost sprzedaży oraz rozwój strategii handlowych firmy. Do jej zadań będzie należało:  Zarządzanie sprzedażą oraz podległym zespołem ha...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...