eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyLublinasystentksięgowości

Znajdź oferty pracy

9 627 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: asystent
słowa kluczowe: księgowości
miasto: Lublin

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

    2024-11-15 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Lublin
    oferta w kategorii: Finanse

    Numer oferty: StPr/24/1853 Obowiązki: Wprowadzanie danych do systemu księgowego, naliczanie podatków, kontakt z klientem Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: doświadczenie zawodowe 6 miesięcy (wymagany staż - lata: 0,...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...