eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

11 270 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: tajemniczy klient
miasto: Legnica
gdzie: dania

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Audytor/Tajemniczy klient (praca zdalna)

    2025-05-05 Audytio sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Wrocław , Wałbrzych , Legnica , Jelenia Góra , Lubin , Głogów , Świdnica , Bolesławiec , Oleśnica , Oława , Dzierżoniów
    oferta w kategorii: Inne / Pozostałe

    Dołącz do naszej firmy i zostań profesjonalnym audytorem! Przed Tobą stoi okazja do zdobycia doświadczenia w elastycznym, zdalnym środowisku pracy. Co ważne, nie wymagamy doświadczenia w branży badawczej! Realizacja badania trwa dwie i pół godzi...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć obecnie specjaliści w dziedzinie marketingu i sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza przygotowany przez Manpower we współpracy z portalem pracy RocketJobs.pl "Raport Trendów 2025. Wynagrodzenia i ...

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy w mediach pojawiło się kilka tysięcy publikacji na temat pełnego ozusowania umów zlecenie i o dzieło. Niestety, w części medialnych informacji, także w social-owych, prezentowane są tzw. półprawdy, a ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...