eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 950 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: koordynator
branża: Administracja biurowa
miasto: Krapkowice
gdzie: obsza

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Koordynator ds. realizacji projektu

    2024-11-28 Multiserwis Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Krapkowice
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    Twój zakres obowiązków: praca w systemie rotacyjnym 8/6 obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych wprowadzanie godzin pracowników przygotowywanie dokumentacji pod kątem faktur zapisywanie pracowników na szkolenia wsparcie w ob...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...

Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

Od 26 kwietnia ubiegłego roku pracownicy mogą korzystać z dwóch dodatkowych dni urlopu uzasadnionego działaniami tzw. siły wyższej. Jak wskazują eksperci, Polacy w praktyce bardzo często wykorzystują te 16 godzin jako zastępstwo za urlop ...

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...