eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKrakówkonsultant › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 320 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: konsultant
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Kraków

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Ustawa Zasadnicza w art. 65 ust. 1 zapewnia każdemu wolność wyboru i wykonywania zawodu oraz wyboru miejsca pracy. W praktyce zdarza się jednak, że ta wolność wyboru bywa nadużywana kosztem zasady, że umów należy dotrzymywać (łac. pacta ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • Kontrola zwolnienia lekarskiego przez ZUS. Co nam grozi, gdy nie ma nas w domu?

    Kontrola zwolnienia lekarskiego przez ZUS. Co nam grozi, gdy nie ma nas w domu?

    Prawidłowość wykorzystania zwolnień lekarskich kontrolowana jest przez ZUS, ale także przez pracodawcę, jeśli zatrudnia ponad 20 osób. Czy ZUS zapowiada wizytę kontrolera? Co zrobić gdy w trakcie tej wizyty nie było nas w domu?

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...