eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKrakówAdministracja biurowakoordynator

Znajdź oferty pracy

9 159 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: koordynator
branża: Administracja biurowa
miasto: Kraków

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Koordynator kursów językowych / specjalista ds. sprzedaży

    2025-01-22 eLingwista Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kraków , Krowodrza
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    eLingwista, jedna z pierwszych na rynku polskim firm świadczących usługi nauczania języków obcych online, poszukuje do swojego zespołu w centrum Krakowa kandydata na stanowisko Koordynator kursów językowych, który wesprze Szkołę w codziennych zad...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.