eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKońskiekierowcaśmieci segregowane, 2150 2300 euro na rękę, kierowca c

Znajdź oferty pracy

9 584 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierowca
słowa kluczowe: śmieci segregowane 2150 2300 euro na rękę kierowca c
miasto: Końskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO C+E

    2024-10-31 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Końskie
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/24/1172 Obowiązki: transport drogowy towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. C + E Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C + E Karta kierowcy Wykszta...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.

Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.

Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...