eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKielcerecepcjonistkaCentralna Baza Ofert PracyObsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 749 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: recepcjonistka
pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Kielce

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • RECEPCJONISTA/ RECEPCJONISTKA

    2025-02-20 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kielce
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Numer oferty: StPr/25/0537 Obowiązki: wg. stanowiska Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: dobra obsługa komputera Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Pozostałe wymagania: Wymagana znajomość języka angiels...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Za nieco ponad miesiąc Boże Narodzenie. To najgorętszy okres, jeśli chodzi o pracę dorywczą. Jak podaje Personnel Service, ofert pracy sezonowej jest niemal tyle samo co przed rokiem, a stawki wzrosły o minimum 8%. Najwięcej zarobią ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.