eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKielcekoordynatorAdministracja biurowa

Znajdź oferty pracy

9 723 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: koordynator
branża: Administracja biurowa
miasto: Kielce

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KOORDYNATOR DO SPRAW PROJEKTÓW

    2025-01-25 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kielce
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    Numer oferty: StPr/25/0168 Obowiązki: wg stanowiska Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Pozostałe wymagania: Wymagania: doświadczenie na stanowisku koordynatora ds projektów, umiejętność planowania i ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.

Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...