eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 573 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: grafik komputerowy
miasto: Katowice
gdzie: kielce

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Grafik komputerowy praca zdalna

    2024-09-17 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Katowice
    oferta w kategorii: Grafika / Kreacja artystyczna / Fotografia

    W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko pracy zdalnej: Grafik komputerowy Ogłoszenie jest skierowane do osób z aktualnym orzeczeniem o niepeł...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

Chęć poprawy własnej sytuacji ekonomicznej jest głównym powodem, dla którego pracownicy szukają dodatkowego zarobku poza miejscem stałego zatrudnienia. Według różnych danych sytuacja ta dotyczy nawet 30-40 proc. osób obecnych na rynku ...

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...