eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 204 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: mechanik
branża: Informatyka / Telekomunikacja
miasto: Jasło
gdzie: podlaskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • ELEKTROMECHANIK

    2024-10-11 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Jasło
    oferta w kategorii: Informatyka / Telekomunikacja

    Numer oferty: StPr/24/1097 Obowiązki: Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń elektrycznych i energetycznych w zakładzie Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Czytanie schematów elektrycznych Uprawnieni...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Praca zdalna nie jest przedłużeniem urlopu. Prawnicy i eksperci rynku pracy nie maja co do tego wątpliwości, ale wciąż zdarzają się sytuacje, gdy pracownicy przedłużają sobie urlop wykorzystując pracę zdalną lub proszą pracodawców o ...

Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...

Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...