eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 871 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierownik
słowa kluczowe: lin
branża: Logistyka / Transport / Zakupy
miasto: Jarocin

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Kierownik Logistyki - rekrutacja online

    2024-10-17 HRK S.A. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Jarocin
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Kierownik LogistykiMiejsce pracy: Jarocin Zadania: Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gospodarki magazynowej, poziomem zapasów, systemem wydań i przyjęć, dokumentacją ewidencyjną Usprawnianie procesów  Optymalizacja kosztowa łań...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...

Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...