eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyGrodzisk MazowieckitechnologZPC Milanówek Sp. z o.o.

Znajdź oferty pracy

9 953 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: technolog
pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.
miasto: Grodzisk Mazowiecki

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Technik Technologii Opakowań

    2025-02-01 ZPC Milanówek Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
    oferta w kategorii: Produkcja / Przemysł

    Opis stanowiska Tworzenie i aktualizacja instrukcji oraz katalogów opakowań, Współpraca z dostawcami i akceptacja dostaw opakowań, Organizacja testów opakowań i zamawianie prototypów, Weryfikacja i modyfikacja opakowań zgodnie z wyma...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...