eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 659 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

pracodawca: Gestia- Zarządzanie Nieruchomościami s.c.
branża: Księgowość / Audyt
miasto: Gdynia

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Księgowa / Księgowy

    2025-02-12 Gestia- Zarządzanie Nieruchomościami s.c. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Gdynia
    oferta w kategorii: Księgowość / Audyt

    Opis stanowiska Obsługa wspólnot mieszkaniowych pod względem księgowym, w tym rozliczanie mediów, sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z administratorem nieruchomości przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...