eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyCieszynspecjalista ds. obsługi klienta

Znajdź oferty pracy

9 965 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
miasto: Cieszyn

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca specjalista ds. obsługi klienta Cieszyn

Dostępne oferty pracy:

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    2024-11-19 HR SIGMA Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Cieszyn
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Obowiązki: wprowadzanie zamówień do systemu; mailowe potwierdzanie zamówień; fakturowanie; nadzór nad realizacją zamówień; telefoniczna obsługa klienta; Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dobra znajomość ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...

W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...