eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 803 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: administrator
słowa kluczowe: c e
branża: Informatyka / Telekomunikacja
miasto: Chełm

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.


Dostępne oferty pracy:

  • ADMINISTRATOR IT

    2025-02-28 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Chełm
    oferta w kategorii: Informatyka / Telekomunikacja

    Numer oferty: StPr/25/0567 Obowiązki: Praca na stanowisku Administratora IT obejmuje bieżące zarządzanie i utrzymanie architektury sieciowej, serwerowej. Do obowiązków należy także aktualizacja urządzeń i systemów, utrzymanie i zarządzanie baza...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...

Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...

Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...