eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyBusko-ZdrójLogistyka / Transport / Zakupykierowca c e, plandeka

Znajdź oferty pracy

10 550 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: kierowca c e plandeka
branża: Logistyka / Transport / Zakupy
miasto: Busko-Zdrój

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. C

    2025-03-20 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Busko-Zdrój
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/25/0144 Obowiązki: Przewóz towarów do odbiorcy, jazda samochodem ciężarowym. Praca jednozmianowa od 5:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: prawo jazdy kat. C Wykształcenie: zasadnicze zawod...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,4% wyższe r/r i wyniosło 7999,69 zł brutto.

Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

Kobiety po leczeniu raka piersi mogą skorzystać z programu rehabilitacji realizowanego przez ZUS. Z rehabilitacji leczniczej finansowanej przez ZUS mogą skorzystać osoby ubezpieczone. Wyjazd do sanatorium trwa 24 dni.

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...