eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyŚwiebodzinasystentkanie

Znajdź oferty pracy

9 827 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: asystent
miasto: Świebodzin
gdzie: kanie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Asystent Kas Samoobsługowych

    2024-11-12 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Świebodzin
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsług...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

Praca zdalna nie jest przedłużeniem urlopu. Prawnicy i eksperci rynku pracy nie maja co do tego wątpliwości, ale wciąż zdarzają się sytuacje, gdy pracownicy przedłużają sobie urlop wykorzystując pracę zdalną lub proszą pracodawców o ...

Pojawił się pomysł, aby umowa o pracę stanowiła jedyną z dopuszczalnych form zatrudniania cudzoziemców. Jak nietrudno się domyślić, budzi on ożywioną dyskusję i spore kontrowersje. Konfederacja Lewiatan jest jego przeciwniczką ...

Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...