Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl
Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?
41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...
Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji
Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...
Delegowanie kierowców po nowemu. Jak przewoźnicy będą rozliczać pracowników?
Można powiedzieć, że zmiany w polskim prawie, które zostały wprowadzone w lutym 2022 roku w części miały charakter tymczasowy ze względu na konieczność szybkiego dostosowania się polskich przepisów do zmian pakietu mobilności ...
Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?
Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...
Jak zareagować, gdy ktoś w pracy mówi o poważnej chorobie? Swojej lub bliskiej osoby
Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...