Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor weterynaryjny
Lokalizacja:
Łuków
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor weterynaryjny do spraw bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji W zespole ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji
21-400 Łuków ul. Warszawska 16
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestruje uboje na użytek własny i z konieczności i prowadzi sprawozdawczość w tym zakresie.
- Przeprowadza kontrole i nadzór nad dzialalnością MOL, RHD, sprzedażą bezpośrednią.
- Kontroluje gospodarstwa pod kątem produkcji mleczarskiej oraz podejmuje działania przy stwierdzeniu niezgodności.
- Nadzoruje i kontroluje podmioty prowadzące dzialalność w zakresie prawa paszowego i utylizacyjnego.
- Wykonuje działania związane z realizacją Planu Urzędowej Kontroli Pasz polegające m.in. na pobieraniu próbek pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych do badań monitoringowych oraz prowadzi postępowania w wyniku stwierdzonych niezgodności.
- Informuje Powiatowego Lekarza Weterynarii o stwierdzonych niezgodnościach, wstrzymaniu produkcji oraz o podejrzeniu wystąpienia zagrożenia dla zdrowia publicznego w wyniku choroby zakaźnej zwierząt lub zagrożenia bezpieczeństwa żywności.
- Prowadzi postepowania administracyjne i postepowania egzekucyjne w przypadku stwierdzenia niezgodności oraz opracowuje projekty decyzji i postanowień Powiatowego Lekarza Weterynarii, w tym związanych z nałożeniem kar pieniężnych, a także przygotowuje projekty dokumentów na potrzeby postępowań karnych oraz w sprawach wykroczeń
- Obsługuje systemy i programy informatyczne związane z wykonywanymi czynnościami.
Warunki pracy
Praca biurowa (praca przy monitorze) oraz częste wyjazdy służbowe związane z przeprowadzaniem kontroli (uprawnienia do kierowania samochodem osobowym), wyjazdy szkoleniowe, kontakt z rolnikami i właścicielami podmiotów gospodarczych, pobieranie prób.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek dwukondygnacyjny, bez windy.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (w przypadku lekarzy weterynarii)
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Inspekcji Weterynaryjnej
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopię prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii (w przypadku lekarza weterynarii)
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-17
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łukowie
ul. Warszawska 16
21-400 Łuków
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »