Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Lokalizacja:
Kargowa
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0150
Obowiązki:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, a w szczególności:
-Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz obsługa pracowników Zakładu w ww. obszarze
-sporządzanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
-terminowe naliczanie i kontrola poprawności naliczeń wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, kontrakty) i innych świadczeń pieniężnych , sporządzanie list płac,
-naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją
-sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych świadczeń dla pracowników,
-prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji, rozliczanie czasu pracy,
-sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS pracowników i członków ich rodzin,
-przygotowanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości w zakresie ZUS (Płatnik), PDOF, PIT,
-przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo płacowych,- sporządzanie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników,
-sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń,
-obsługa sprawozdawczości statystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami w ramach portalu sprawozdawczego GUS,
-obsługa portalu e-PFRON i Systemu Obsługi Dofinansowań i Refundacji PFRON,
-współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi
-współpraca z główną księgową w zakresie sporządzania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentów płacowych
-księgowanie list płac z godnie przyjętą polityką rachunkowości,
-archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw,
-opracowywanie i aktualizacja regulaminów pracy, wynagrodzeń, ZFŚS,
-opracowywanie i aktualizacja zakresów obowiązków dla pracowników Spółki
-prowadzenie archiwum
-wykonywanie innych poleceń Prezesa Zarządu
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- obsługa komputera
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia
Miejsce pracy: Przemysłowa 4, 66-120 Kargowa, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »