Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Świecko
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor Kancelaria Ogólna Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Świecku
66-600 Krosno Odrzańskie ul. Poprzeczna 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie obsługi kancelaryjno – biurowej korespondencji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i informacji niejawnych , ewidencjonowanie dokumentów niejawnych, wchodzących i wychodzących w placówce w celu zapewnienia właściwego ich obiegu;
- prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania, wytwarzania i obiegu dokumentów,
- realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów przy zastosowaniu systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz systemu dziennikowego, w celu zapewnienia właściwego ich obiegu;
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów spraw elektronicznych do składu chronologicznego i przekazywanie ich do archiwum zakładowego;
- realizowanie czynności w zakresie obsługi i codziennego monitorowania elektronicznej skrzynki ( ESP) w ramach elektronicznej platformy administracyjnej ( e-PUAP) oraz faxy i przekazywanie ich do dekretacji;
- ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną niejawnych i jawnych elektronicznych nośników informacji w celu prawidłowego ich wykorzystania;
- systematyczne porządkowanie dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii;
- koordynowanie prawidłowego przygotowania materiałów archiwalnych oraz kompletowanie dokumentacji i przygotowanie dokumentacji archiwalnej w celu przekazania jej do archiwum zakładowego.
Warunki pracy
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, fax, telefon, niszczarka.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, - rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także - oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń, - Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego, - przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, - oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »