Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
150137
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
-
Praca wykonywana jest w budynku Komisariatu VI Policji w Lublinie przy ul. Gospodarczej 1B, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP w Lublinie, usytuowanym na pierwszym piętrze.
-
Wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, dostęp do budynku z poziomu terenu, budynek wyposażony w windę, szerokości korytarzy oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- odbiera z Kancelarii Ogólnej przesyłki i przyjmuje przesyłki przesyłane pocztą elektroniczną z innych komórek/ jednostek Policji,
- rejestruje w Systemie EZD wpływające do komórki i wysyłane korespondencje jawne (w tym przesyłane pocztą elektroniczną na: elektroniczną skrzynkę podawczą wydziału, imienną skrzynkę kierownictwa wydziału i prowadzących sprawy w wydziale) i przekazuje je kierownictwu do dekretacji,
- przekazuje pracownikom korespondencję zgodnie z dekretacją przełożonego, przygotowuje i nadaje korespondencję w Ogniwie Poczty Specjalnej,
- prowadzi obsługę organizacyjno–recepcyjną interesantów zewnętrznych i wewnętrznych (w tym obsługa urządzeń biurowych),
- redaguje pisma na polecenie kierownika komórki, sporządza wykazy, tabele, zestawienia, itp.,
- prowadzi dokumentację pracowniczą oraz związaną ze służbą policjantów,
- składa do Wydziału Zaopatrzenia zapotrzebowanie na materiały biurowe i rozlicza przekazane materiały,
- kompletuje oraz archiwizuje dokumenty przechowywane w sekretariacie wydziału.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- Znajomość przepisów regulujących sprawy ze stosunku służby i pracy
- Znajomość przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej w KWP w Lublinie, OPP w Lublinie, SPKP w Lublinie i podległych jednostkach organizacyjnych
- Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- Umiejętność komunikowania się, argumentowania oraz asertywność
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy, Internet)
- Wysoka kultura osobista
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »