Kto szuka:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
139346
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- realizuje zapotrzebowania komórek organizacyjnych na zakup towarów, usług, sprzęt i wyposażenia,
- realizuje zadania zaopatrywania komórek organizacyjnych LUW w niezbędne materiały biurowe oraz akcesoria drukujące,
- prowadzi kontrolę prawidłowości i zgodności pod względem merytorycznym dowodów zakupu realizowanych przez Oddział zamówień publicznych i zaopatrzenia,
- prowadzi rejestr wydatków dokonanych na podstawie zatwierdzonych zleceń i zapotrzebowań,
- opracowuje opisy przedmiotu zamówienia dla postępowań przetargowych dotyczących zakupu materiałów biurowych oraz akcesoriów drukujących.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie. Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność negocjacji
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »