Kto szuka:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Stanowisko:
Starszy archiwista
Numer referencyjny:
148105
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu / możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w kilkuosobowych pokojach biurowych,
- praca częściowo wykonywana w magazynach archiwalnych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- realizuje zadania związane z archiwizacją elektroniczną w systemie EZD, w tym współpracuje z komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu efektywnego i zgodnego z przepisami obiegu dokumentów,
- sprawdza i przyjmuje dokumentację papierową przekazywaną przez komórki organizacyjne Urzędu do Archiwum Zakładowego w celu oceny sposobu realizacji zadań oraz zapewnienia stanu zgodnego z przepisami prawa,
- porządkuje i przygotowuje materiały archiwalne (dokumentację kat. A do przekazania do Archiwum Państwowego) w celu zapewnienia sprawnego i zgodnego z przepisami prawa obiegu dokumentów,
- wykonuje zadania w zakresie m.in. porządkowania, brakowania, przekazywania dokumentacji do Archiwum Państwowego, przechowywania, ewidencjonowania, udostępniania oraz zabezpieczania przed utratą lub zniszczeniem zasobu archiwalnego, w celu zapewnienia zgodnej z przepisami realizacji zadań Archiwum Zakładowego,
- udostępnia dokumentację przechowywaną w Archiwum Zakładowym, w tym dokumenty dla byłych pracowników zlikwidowanych zakładów i instytucji, których organem założycielskim był Wojewoda Lubelski, w celu zapewnienia instytucjom i obywatelom niezbędnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb aktualnych spraw administracyjnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze archiwistyki lub zarządzania dokumentacją
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o narodowym zasobie archiwalnym wraz z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz innymi aktami wykonawczymi, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe w zakresie archiwistyki lub zarządzania dokumentacją
- Przeszkolenie archiwalne
- Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »