Kto szuka:
Orange Polska
Stanowisko:
Specjalista Serwisowy / Specjalistka Serwisowa Systemów Bezpieczeństwa i Monitoringu
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- dostarczanie i utrzymanie usług teletechnicznych oraz systemów bezpieczeństwa
- wykonywanie konserwacji, prac serwisowych oraz budowy systemów niskoprądowych
- realizacja audytów oraz wywiadów technicznych, rezerwacja zasobów
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych awarii i uszkodzeń
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji technicznej realizowanych usług
- współpraca z przedstawicielem Klienta, podwykonawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz innymi podmiotami w procesach dostarczania i utrzymania usług
- budowanie instalacji teletechnicznej niskoprądowej, wykonywanie pomiarów i kosztorysowanie prac
- elastyczny model pracy dostosowany do Twoich możliwości i oczekiwań
- wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia i umiejętności
- dodatkowe wynagrodzenie za czas pełnienia dyżuru lub czas usuwania awarii
- samochód jako narzędzie pracy
- pracę w zespole ludzi tworzących świetną atmosferę
- możliwość zdobywania nowych umiejętności wiedzy i doświadczeń
- dostęp do szkoleń wewnętrznych z wiodącymi specjalistami w kraju
- praca przy budowie i utrzymaniu najnowocześniejszych rozwiązań stosowanych na świecie
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie min. średnie techniczne z profilami w telekomunikacji, elektronice, elektryce lub informatyce
- znajomość rozwiązań stosowanych w okablowaniu strukturalnym
- posiadanie umiejętności w zakresie instalacji antywłamaniowych, telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz systemów przeciwpożarowych
- mile widziane : wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (w przypadku braku finansowane po stronie Orange Polska)
- znajomość pakietu Microsoft Office
- prawo jazdy kategorii B
- potwierdzenie niekaralności za pomocą wyciągu z Krajowego Rejestru Skazanych
- gotowość do pracy na wysokości, szczególnie powyżej 3 metrów
- mile widziane : uprawnienia SEP E1 do 1 kV (w przypadku braku finansowane po stronie Orange Polska)
- orientacja na Klienta
- umiejętność pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej
- dyspozycyjność oraz elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »