Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa połączeń przychodzących
- Obsługa Klientów polskojęzycznych
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Firma oferuje:
- Elastyczny grafik i umowę zlecenie - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
- Wolne niektóre soboty w miesiącu, wolne wszystkie niedziele i święta
- Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »