PracaOferty pracy LublinSpecjalista ds. obsługi klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Pomoc przy zakupie samochodów elektrycznych – doradzaj klientom, pomagaj w dokonaniu wyboru i dbaj o ich pełną satysfakcję.
  • Obsługa posprzedażowa przez telefon i czat – bądź głosem spokoju i profesjonalizmu, odpowiadaj szybko na pytania klientów.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami – Twoja komunikacja będzie pełna pozytywnej energii i cierpliwości.
  • Tworzenie przejrzystych raportów – Twoje raporty będą jasne i klarowne, jak czeska instrukcja obsługi.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2),
  • Zainteresowanie technologią, motoryzacją i podejściem „pomaluuu, to se wyresi”,
  • Cierpliwość, pozytywna energia i doskonała organizacja,
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę,
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
  • Możliwość rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku,
  • Przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym biurze w Lublinie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.