Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Praktykant w HR
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zapoznanie z funkcjonowaniem firmy i działu HR.
- Pomoc w administrowaniu dokumentacją pracowniczą i archiwizacją.
- Wsparcie w onboarding nowych pracowników, w tym w zakresie BHP i RODO.
- Przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz uczestnictwo w procesach HR.
- Współpraca z różnymi działami w firmie.
- Obsługa systemów kadrowo-płacowych.
- Bieżące wsparcie działu HR w codziennych obowiązkach.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Otwartość na nowe doświadczenia.
- Dyspozycyjność w określonych oddziałach firmy.
Firma oferuje:
- Nieodpłatne, elastyczne praktyki z możliwością uzyskania kredytów akademickich.
- Kompleksowe szkolenie z zakresu HR.
- Możliwość dostosowania godzin pracy do rozkładu zajęć studenckich.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.
W 2025 roku Polacy będą mieli okazję skorzystać nie tylko z ustawowych dni wolnych od pracy, których będzie 14, ale także z urlopów wypoczynkowych gwarantowanych przez Kodeks pracy, dodatkowych urlopów okolicznościowych, a także świąt ...
Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki
w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...
Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.
Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...