eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy LublinPracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Kto szuka:

PKO Bank Polski

Stanowisko:

Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Wymagania stawiane pracownikowi:

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

Firma oferuje:

Na co dzień w naszym zespole:
  • bierzesz udział w telefonicznych akcjach sprzedażowych,
  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
  • jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
  • myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną oraz lubisz wyzwania,
  • nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, odznaczasz się dyspozycyjnością,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-07

do końca oferty: 14 dni

pracodawca: PKO Bank Polski

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

Lato to okres, w którym wielu, w końcu wolnych od obowiązków akademickich, studentów podejmuje pracę, aby podreperować swój budżet. Pracodawcy chętnie zresztą zatrudniają osoby posiadające status studenta, bo uznawane są one za ...

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...