Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Firma oferuje:
- bierzesz udział w telefonicznych akcjach sprzedażowych,
- telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy wychodzące,
- sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
- udzielasz informacji na temat produktów,
- dbasz o dobrą relację z klientem.
- lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
- jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
- myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną oraz lubisz wyzwania,
- nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
- odpowiada Ci praca zmianowa, odznaczasz się dyspozycyjnością,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »