Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Pracownik obsługi sklepu internetowego
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Kompleksowa obsługa klientów polskojęzycznych sklepu internetowego, w tym zarządzanie połączeniami przychodzącymi, mailami i czatami.
- Udzielanie informacji o produktach, promocjach, procedurach zakupowych oraz instalacji sprzętu.
- Obsługa zamówień i reklamacji, rejestracja zgłoszeń napraw oraz wsparcie w wypełnianiu formularzy online.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1).
- Znajomość Windows i MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne, kultura osobista, orientacja na klienta.
- Zainteresowanie nowymi technologiami, motywacja i zaangażowanie.
Firma oferuje:
- Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie.
- Dostosowany do Twoich potrzeb grafik pracy (pon.-sob.).
- Szkolenie wstępne, wyzwania zawodowe, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »