Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon,
- Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert,
- Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Płynność w języku niemieckim na poziomie C1,
- Zaawansowane umiejętności techniczne,
- Efektywna komunikacja telefoniczna,
- Skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Elastyczne godziny pracy między 7:00 a 20:00, wybrane soboty 10:00 – 18:00,
- Możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej w Lublinie,
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, kafeteria benefitów,
- Program rozwoju zawodowego Talent Development.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »