Kto szuka:
PKO Bank Polski S.A.
Stanowisko:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center (Sprzedaż Ubezpieczeń)
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz telefonicznie klientów,
- sprzedajesz produkty ubezpieczeniowe,
- obsługujesz aplikacje bankowe,
- dbasz o jakość obsługi i satysfakcję klientów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
- lubisz sprzedawać, mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, w tym ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych,
- masz co najmniej wykształcenie średnie,
- umiesz korzystać z komputera i łatwo uczysz się aplikacji.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »