Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim.
- Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów.
- Analiza i zaspokajanie potrzeb klientów, utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Biegłość w języku polskim (C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Wysokie zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę, kultura osobista, organizacja pracy, motywacja.
Firma oferuje:
- Elastyczny grafik pracy (system zmianowy).
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina.
- Szkolenie wprowadzające.
- Dynamiczne środowisko pracy w międzynarodowej firmie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »