eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Lublininspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw obsługi klienta w POK w Biurze Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu

20-914 Lublin ul. Spokojna 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje klientów zewnętrznych w Punkcie Obsługi Klienta, w tym bezpośrednio, telefonicznie i poprzez narzędzia komunikacji elektronicznej w celu zapewnienia klientom dostępu do informacji na temat sposobu załatwiania spraw w Urzędzie,
  • zajmuje się sytuacjami nietypowymi i złożonymi w obsłudze klienta ze względu na zakres tematyczny lub specyfikę sprawy, np. skargami i wnioskami oraz wdraża usprawnienia proceduralne i techniczne lub prowadzi działania edukacyjne w celu zwiększenia satysfakcji klienta lub ochrony wizerunku Urzęd,
  • obsługuje biuro podawcze, tj. przyjmuje korespondencję przekazywaną bezpośrednio przez klientów i rejestruje ją w systemie EZD w celu zapewnienia klientom sprawnej obsługi kancelaryjnej,
  • potwierdza profil zaufany w celu zapewnienia realizacji ustawowego zadania wojewody.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,

  • praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),

  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,

  • praca na stanowisku recepcyjnym w Punkcie Obsługi Klienta lub w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3-osobowych,

  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a  numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.

  • Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w dokumentach niezbędnych będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.

  • O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.

  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).

  • Lista kandydatów zaproszonych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

  • Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.

  • Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji lub do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu obsługi klienta
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość języka ukraińskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość języka migowego
  • Komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
    Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
    Sekretariat pok. 105
    20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy asystent Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA dyrektor wydziału

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-22

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Grafton Recruitment przedstawia kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń oferowanych w 2024 roku. Tym razem pod lupę wzięto pensje pracowników działów wsparcia IT. Ile zarabiają i jakie stanowiska gwarantują im najbardziej ...

    Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

    Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

    O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...