Kto szuka:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Numer referencyjny:
149745
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca na stanowisku recepcyjnym w Punkcie Obsługi Klienta lub w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3-osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- obsługuje klientów zewnętrznych w Punkcie Obsługi Klienta, w tym bezpośrednio, telefonicznie i poprzez narzędzia komunikacji elektronicznej w celu zapewnienia klientom dostępu do informacji na temat sposobu załatwiania spraw w Urzędzie,
- zajmuje się sytuacjami nietypowymi i złożonymi w obsłudze klienta ze względu na zakres tematyczny lub specyfikę sprawy, np. skargami i wnioskami oraz wdraża usprawnienia proceduralne i techniczne lub prowadzi działania edukacyjne w celu zwiększenia satysfakcji klienta lub ochrony wizerunku Urzęd,
- obsługuje biuro podawcze, tj. przyjmuje korespondencję przekazywaną bezpośrednio przez klientów i rejestruje ją w systemie EZD w celu zapewnienia klientom sprawnej obsługi kancelaryjnej,
- potwierdza profil zaufany w celu zapewnienia realizacji ustawowego zadania wojewody.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Znajomość rozporządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi klienta
- Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość języka ukraińskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość języka migowego
- Komunikatywność
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność pracy w zespole
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »