eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Lublininspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw zamówień publicznych w Biurze Informatyki i Obsługi Urzędu

20-914 Lublin ul. Spokojna 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje, kompletuje i rozpowszechnia dokumentację przetargową, w tym: przygotowuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia, zaproszenia, projekty umów, formularze i druki dla każdego z postępowań, protokołuje i bierze udział w otwarciu ofert, posiedzeniach komisji, negocjacjach z wykonawcami, opracowuje i zamieszcza informację oraz wyjaśnienia dla wykonawców, analizuje składane oferty, bada ich kompletność, poprawia, wzywa do uzupełnień ofert, raportuje i wnioskuje do przełożonego w sprawie sposobu rozstrzygnięć, opracowuje protokoły postępowań. Powyższe zadania mają na celu realizację przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie doradztwa, weryfikacji składanych wniosków, wspólnych opracowań i wdrażania procedur, w celu realizacji zamówień publicznych zgłaszanych przez dany Wydział,
  • wykonuje zadania koordynatora zamówień centralnych w ramach współpracy z Centrum Obsługi Administracji Rządowej, w tym wprowadza nowe pozycje do planów w ramach swojej jednostki organizacyjnej, przygotowuje wniosków o przystąpienie do postępowania centralnego, przekazuje dane i wyjaśnienia, w celu uwzględnienia potrzeb Urzędu w zamówieniach centralnych,
  • bierze udział w opracowywaniu rocznych planów zamówień publicznych w celu prawidłowego wydatkowania środków przewidzianych w budżecie Wojewody i Dyrektora Generalnego na zakupy inwestycyjne i wydatki bieżące rzeczowe podlegające rygorom ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • bierze udział w opracowywaniu wykazów przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w danym roku w celu opracowania rocznego sprawozdania wymaganego przepisami,
  • przypisuje kody według słownika CPV do zleceń realizowanych przez LUW oraz prowadzi ewidencje zakupów według słownika CPV, poniżej kwoty określonej w wewnętrznych zasadach udzielania zamówień publicznych,
  • prowadzi całość spraw związanych z prenumeratą prasy, czasopism i zakupu innych wydawnictw, w tym przygotowuje specyfikację ilościową do przeprowadzenia postępowania przetargowego na dostawę prenumeraty prasy dla LUW, w celu zabezpieczenia komórkom organizacyjnym Urzędu dostępu do aktualnych informacji wykorzystywanych w ich działalności merytorycznej. Prowadzi sprawy związane z publikowaniem ogłoszeń, obwieszczeń Wojewody Lubelskiego, kondolencji na potrzeby komórek organizacyjnych LUW w celu zapewnienia bieżącej obsługi komórek organizacyjnych LUW,
  • prowadzi kontrolę prawidłowości i zgodności pod względem merytorycznym dowodów zakupu realizowanych przez Oddział zamówień publicznych i zaopatrzenia w celu racjonalnego wydatkowania środków i zgodności z umową, zleceniem bądź innymi dokumentami.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca techniczno-administracyjna z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

  • praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),

  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,

  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,

  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,

  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a  numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.

  • Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w dokumentach niezbędnych będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.

  • O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.

  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).

  • Lista kandydatów zaproszonych do dalszego postępowania kwalifikacyjnego, termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

  • Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.

  • Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub do 1 roku w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, o finansach publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność redagowania
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność dokonywania syntezy
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
    Biuro Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu
    Sekretariat pok. 105
    20-914 Lublin, ul. Spokojna 4

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA główny księgowy Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA archiwista

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-06

    do końca oferty: 53 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...

    Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...

    Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

    W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.

    Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...