Kto szuka:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Numer referencyjny:
144655
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- praca w niewielkich pokojach 2-3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- sporządza łączne (kwartalne i roczne) sprawozdania Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego (gminom) ustawami, z uwzględnieniem rozbicia paragrafu 2350 na źródła pochodzenia, w celu kontroli wielkości i rodzaju gromadzonych dochodów oraz wysokości przekazywanych środków na rachunek budżetu państwa,
- sporządza okresowe analizy z wykonania planu dochodów i wydatków Wojewody Lubelskiego na podstawie sprawozdań jednostkowych i łącznych oraz dokumentów przedłożonych przez podległe jednostki i wydziały urzędu w celu przedstawienia szczegółowej informacji na temat stopnia realizacji nałożonych przepisami prawa zadań,
- rozlicza dotacje udzielone z budżetu państwa jednostkom sektora finansów publicznych, w tym w szczególności jednostkom samorządu terytorialnego, a także jednostkom spoza sektora finansów publicznych w celu stwierdzenia zgodności pomiędzy wysokością wykorzystanej dotacji, a stopniem realizacji zadania przewidzianego do sfinansowania dotacją z budżetu państwa,
- przyjmuje i weryfikuje sprawozdania otrzymane z jednostek samorządu terytorialnego i sporządza łączne sprawozdania Rb-ZN o stanie zobowiązań oraz należności skarbu państwa z tytułu wykonywania przez jednostki samorządu terytorialnego zadań zleconych w celu przekazania zbiorczej informacji o stanie zobowiązań i należności skarbu państwa do Ministerstwa Finansów,
- przygotowuje projekty zawiadomień do rzecznika dyscypliny finansów publicznych oraz kompletuje dowody w sprawie w celu powiadomienia o stwierdzonych okolicznościach wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub 1 rok w obszarze finansów publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych i rachunkowości, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie rachunkowości
- Umiejętność obsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym
- Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji własnej pracy
- Dokładność i rzetelność
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »