Kto szuka:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Numer referencyjny:
139396
Lokalizacja:
Lublin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- rozpatruje sprawy w zakresie finansowania zadań realizowanych z obszaru polityki społecznej,
- analizuje realizację wydatków budżetowych oraz przedstawia wnioski dot. konieczności dokonania odpowiednich korekt kwot przyznanych środków budżetowych,
- sporządza wykazy miesięczne kwot dotacji do przekazania dla jednostek samorządowych,
- sporządza wnioski w zakresie dokonania zmian w planach wydatków budżetowych,
- opracowuje plany rzeczowe dotacji dla zadań z polityki społecznej realizowanych przez j.s.t.,
- sporządza, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego, okresowe sprawozdania, informacje oraz opracowania dot. realizacji zadań finansowanych ze środków budżetowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o finansach publicznych, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w obszarze pomocy społecznej, finansów publicznych
- Umiejętność obsługiwania programu Word, arkusza kalkulacyjnego Excel oraz specjalistycznych aplikacji komputerowych (CAS)
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Komunikatywność
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »