Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Lubin
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw ewidencji i sprawozdawczości w Referacie Wspomagającym
59-300 Lubin ul. Traugutta 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi karty mieszkaniowe funkcjonariuszy, nalicza należności z tytułu równoważników za remont i brak lokalu oraz sporządza wykazy
- Sporządza projekty decyzji administracyjnych regulujących uprawnienia do w/w świadczeń, a także pomocy finansowej na budownictwo lub uzyskanie lokali mieszkalnych
- Sporządza dokumentację w zakresie pozyskiwania środków na Fundusz Wsparcia Policji
- Opisuje faktury dotyczące zakupów z Funduszu Wsparcia Policji, kontrola ich zgodności z zawartymi porozumieniami
- Prowadzi ewidencję przychodów i wydatkowania otrzymanych środków finansowych z tytułu otrzymanych darowizn oraz rozlicza darowizny pieniężne i rzeczowe zgodnie z zawartymi porozumieniami
- Sprawdza prawidłowość wystawienia faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkowym, opisuje je zgodnie z zawartymi umowami i stanem faktycznego zużycia
- Prowadzi ewidencję ilościowo- wartościową zużycia mediów na kartach utrzymania budynków
- Nalicza obciążenia finansowe z tytułu umowy użyczenia
Warunki pracy
Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP w Lubinie. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie czasu pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks i ksero.
W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne - brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika OIN postępowania sprawdzającego dającego rękojmię zachowania bezpieczeństwa informacji niejawnych.
Przewidywane wynagrodzenie wynikające z mnożnika 1,8158 kwoty bazowej wynosi 4772,90 zł i dodatku za wieloletnią pracę w urzedzie w zależności od stażu pracy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
KPP w Lubinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera oraz urządzeń buirowych
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o Policji oraz rozporządzeń w sprawie zasad przydziału lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych przeznaczonych dla policjantów, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego, a także w sprawie zasad przyznawania równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu i za brak lokalu mieszkalnego
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła sie przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/ nie pracował lub pełnił/ nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i był/ nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisow ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujuawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Lubinie
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Traugutta 3
59-300 Lubin
lub można składać osobiście w siedzibie KPP Lubin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00 lub mailowo na adres kadry@lubin.wr.policja.gov.pl
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »