eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SawinSTANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH

Lokalizacja:

Sawin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0338


Obowiązki:

1. przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. prowadzenie rejestru umów o zamówienie publiczne w zależności od wartości i trybu
udzielenia zamówienia;
3. prowadzenie rejestru postępowań oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;
4. opracowanie ogloszenia o zamówieniu publicznym oraz przygotowanie umowy
o zamówienie publiczne;
5. opracowanie specyfikacji warunków zamówienia;
6. przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wraz
z wyborem wykonawcy
7. kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych;
8. monitorowanie przebiegu zamówienia publicznego;
9. prowadzenie korespondencji z Wykonawcami biorącymi udzial w postępowaniu o zamówienie
publiczne wraz z Wykonawcą, którego oferty uznano za najkorzystniejsza, a w szczególności
przygotowywanie odpowiedzi na skierowane zapytania, wyjaśnień do Specyflkacjl Warunków
Zamówienia (SWZ), po uzyskaniu stanowiska w sprawie komisji przetargowej
10. prowadzenle centralnego rejestru zamówień publicznych;
11. udział w pracach komisji przetargowej;
12. opracowywanie i aktualizacja rocznych i wieloletnich planów postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje się przeprowadzić w danym roku finansowym i zamieszczanie ich na stronie
internetowej
13. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu na dany rok, prowadzenie
rejestru depozytów wadium w innej formie niż pieniężna
14. zwrot wadium Wykonawcom, biorącym udział w postpowaniu o zamówienie publiczne,
przygotowanie dokumentacji dla oferentów;
15. należyte przechowywanie dokumentacji przetargowej z udzielonych zamówień publicznych przez
okres wskazany w ustawie Prawo zamówień publicznych
16. przygotowywanie wniosków i obsługa projektów z funduszy strukturalnych UE oraz innych
funduszy, których beneficjentami jest Gmina;
17. wyszukiwanle możliwości pozyskiwania środków finansowychz funduszy pomocowych Unii
Europejskiei oraz krajowych (z budżetu państwaa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;
18. współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami gminy w zakresie pozyskiwania
zewnętrznych źródeł finansowych - fundusze unijne i krajowe współuczestnictwo w procesach
aplikacyjnych;
19. przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach
realizowanych projektów
20. bieżąca obsługa projektów pod względem przepływu dokumentów



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej
  • znajomość przepisów w zakresie prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustaw o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego
  • znajomość ustaw - Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista do spraw zamówień publicznych

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024r.poz. 1571 z późn. zm.),preferowane wykształcenie wuższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisow o szkolnictwie wyższym


Miejsce pracy: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-07

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Grafton Recruitment zaprezentował wyniki "Raportu wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2024". Opracowanie rzuca światło na zgłaszane przez pracodawców zapotrzebowanie na pracowników, przeciętne wynagrodzenie oferowane w sektorze ...

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

Przed nami wyniki opublikowanego przez justjoin.it i N-iX raportu „Co z tym Eldorado? Zarobki i oczekiwania branży IT 2024/2025”. Opracowanie przynosi odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zapotrzebowania na specjalistów IT, oferowanego im ...

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...

Od 1 września 2024 r. wchodzą w życie zmiany przepisów w Karcie Nauczyciela. Dzięki temu więcej nauczycieli będzie mogło skorzystać z wcześniejszej emerytury i świadczenia kompensacyjnego.