Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Lokalizacja:
Sawin
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0286
Obowiązki:
1. przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. prowadzenie rejestru umów o zamówienie publiczne w zależności od wartości i trybu
udzielenia zamówienia;
3. prowadzenie rejestru postępowań oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;
4. opracowanie ogloszenia o zamówieniu publicznym oraz przygotowanie umowy
o zamówienie publiczne;
5. opracowanie specyfikacji warunków zamówienia;
6. przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wraz
z wyborem wykonawcy
7. kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych;
8. monitorowanie przebiegu zamówienia publicznego;
9. prowadzenie korespondencji z Wykonawcami biorącymi udzial w postępowaniu o zamówienie
publiczne wraz z Wykonawcą, którego oferty uznano za najkorzystniejsza, a w szczególności
przygotowywanie odpowiedzi na skierowane zapytania, wyjaśnień do Specyflkacjl Warunków
Zamówienia (SWZ), po uzyskaniu stanowiska w sprawie komisji przetargowej
10. prowadzenle centralnego rejestru zamówień publicznych;
11. udział w pracach komisji przetargowej;
12. opracowywanie i aktualizacja rocznych i wieloletnich planów postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje się przeprowadzić w danym roku finansowym i zamieszczanie ich na stronie
internetowej
13. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu na dany rok, prowadzenie
rejestru depozytów wadium w innej formie niż pieniężna
14. zwrot wadium Wykonawcom, biorącym udział w postpowaniu o zamówienie publiczne,
przygotowanie dokumentacji dla oferentów;
15. należyte przechowywanie dokumentacji przetargowej z udzielonych zamówień publicznych przez
okres wskazany w ustawie Prawo zamówień publicznych
16. prowadzenle i aktualizowanie mapy orgnizacji pozarządowychh, działających na terenie gminy;
17. prowadzenie spraw w rakresie zlecania organizacjom pozrządowym realizacji zadań gminy,
18. przygotowanie procedur prawnych wspolpracy z organizaciami pozarzqdowymi;
19. przygotowanie umów dotacyjnych z organizacjami pozarządowymi na realizację zadań własnych gminy zgodnie z ustawą o wolontariacie i pożytku publicznego,
20. przygotowywanie wniosków i obsługa projektów z funduszy strukturalnych UE oraz innych
funduszy, których beneficjentami jest Gmina;
21. wyszukiwanle możliwości pozyskiwania środków finansowychz funduszy pomocowych Unii
Europejskiei oraz krajowych (z budżetu państwaa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;
22. współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami gminy w zakresie pozyskiwania
zewnętrznych źródeł finansowych - fundusze unijne i krajowe współuczestnictwo w procesach
aplikacyjnych;
23. przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach
realizowanych projektów
24. bieżąca obsługa projektów pod względem przepływu dokumentów
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość ustaw o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość ustaw - Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny
- znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego
- znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość przepisów w zakresie prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Zawód:
- Specjalista do spraw zamówień publicznych
Pozostałe wymagania:
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024r.poz. 1571 z późn. zm.),preferowane wykształcenie wuższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisow o szkolnictwie wyższym
Miejsce pracy: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »