Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it
Numer referencyjny:
42219
Lokalizacja:
Lublin, Łęczyńska 51
lubelskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
na czas określony
IT
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),
- świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
- współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika,
- zgłaszasz wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- masz wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek to informatyka),
- masz zdolności analityczne i wiedzę techniczną,
- posiadasz doświadczenie w administracji i wsparciu użytkowników w środowisku Windows 11 oraz Microsoft 365,
- masz wiedzę na temat środowisk chmurowych (m.in. Microsoft Azure),
- jesteś osobą komunikatywną, a Twoje zdolności organizacyjne i odporność na sytuacje stresowe jest na wysokim poziomie,
- wykazujesz się samodzielnością i potrafisz pracować w zespole,
- angażujesz się w pracę,
- charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »