Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej
Lokalizacja:
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów
- Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz komunikatywna znajomość angielskiego (A2-B1)
- Wysoka kultura osobista, empatia i dbałość o szczegóły
- Motywacja do podejmowania nowych wyzwań oraz rozwoju zawodowego
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
Oferujemy
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów poniżej 26 roku życia)
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (zmiany 8-godzinne)
- Atrakcyjne benefity: pakiet socjalny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do wczasów, zakupu okularów oraz dodatkowe bonusy świąteczne
- Dostęp do platform szkoleniowych i programów promujących zdrowy tryb życia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...
W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...
Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...
Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...
Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...